چه زمانی باید کلیه بیمار را از بیماری دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه زمانی باید کلیه بیمار را از بیماری دیالیز

مشخص شده است که دیالیز یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیه است. معمولا بیمار با نارسایی شدید کلیوی خواهد شد نیاز به دیالیز. اما زمانی که باید بیمار به بیماری کلیوی دیالیز را می کشد؟

بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، پس از CCR (نرخ کلیرانس کراتینین) را به دوز 10ml / دقیقه آنها باید دیالیز کنند. اگر آنها رنج می برند به دیابت در همان زمان، آنها باید آن را قبل از آن را، هنگامی که پایین تر به CCR 15ml / دقیقه، آنها باید آن را. شاخص های دیگر عبارتند از:

1. nitrogen≥28.6mmol اوره خون / L

2. سرم creatinine≥707.2umol / L

3. Hyperpotassemia، مول potassium≥6.5 خون / L

4. اسیدوز متابولیک،

مول CO2CP≤16.74 / L

5. با احتباس آب آشکار (مانند ادم، افزایش فشار خون و نارسایی احتقانی قلب)

6. با علائم واضح ارومیه، از جمله بی اشتهایی، تهوع و استفراغ

من امیدوارم که از مطالب بالا می تواند به شما کمک کند به دانستن در مورد زمانی که باید بیمار به بیماری کلیوی دیالیز را روشن تر، در نتیجه به شما کمک کند تصمیم گیری به موقع، بنابراین برای جلوگیری از از دست رفته در زمان مناسب.

به جز دیالیز، طب میکرو چینی Osmotherapy نیز می تواند یکی از درمان بیماری کلیه است. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را بدون آسیب بیشتر به آن را حل کند. با کمک این روش درمانی، افراد مبتلا به آسیب خفیف کلیه، آنها می توانند بهبودی از آن را دریافت. برای افراد مبتلا به آسیب کلیوی متوسط​​، آنها نیمی از فرصت آن را اصلاح کند. برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه، آن سخت است برای بهبود یافتن از آن است، اما آنها هنوز هم می تواند با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این therpapy، شما خوش آمدید به ترک پیام ها به ما هستند.

اگر شما هنوز هم پرسش دیگر در مورد بیماری کلیه دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، لطفا تردید نکنید برای تماس با دکتر آنلاین ما. ما شما را در اسرع وقت با مشاوره رایگان می دهد.





:: برچسب‌ها: دیالیز، بیماری های کلیوی، زمانی که باید بیمار به بیماری کلیوی دیالیز را ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: